Vi har her samlet alt den hjælp, vi forestiller os, I måtte kunne have brug for, når I bruger vores hjemmeside.
Selvom vi mener, at vi har været meget grundige med hjælp siden, kan vi altid have glemt noget. Hvis dette er tilfældet, så tryk meget gerne på Messenger-ikonet nederst til højre, for at sende os en besked.
Det beklager vi virkeligt! Benyt venligst chatten nederst til højre, og send os en besked med oplysninger om ordrenummer, skole og elevens navn, så vender vi snarest tilbage med en løsning.
Så skal du oprettes på hver skole, som du ønsker at handle på. Din bruger bliver ikke synkroniseret mellem de forskellige skolers webshop – dette betyder at du kan oprette brugere med helt samme mail og adgangskode.
Sådan! Du kan altid rette din e-mailadresse inde på Min Konto -> Venstre sidebar -> Indstillinger -> E-mailadresse
Hvis de ønsker beløbet på deres madkort udbetalt, skal de sende en besked til Spisebordet med chatten nederst til højre. I beskeden skal der tydeligt gøres opmærksom på, at beløbet ønskes udbetalt, fra hvilken bruger og til hvilken konto.
Har du husket at lave en konto under fanen Min Konto? Hvis ikke, så klik her, for at komme der til.
Hvis din ordre er gået ordentligt igennem systemet, vil du kort tid efter modtage en email med ordrebekræftelse.
Har du mod forventning ikke modtaget en email, så tjek meget gerne din spam. Har du stadig ikke modtaget mailen, så kontakt os meget gerne på Messenger-ikonet nederst til højre.
Log venligst ind på din konto, for at fortsætte
Log venligst ind på din konto, for at fortsætte
Opret ny konto